Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215 Svarmenys
  • Originalūs
    prekes iš Europos
  • Pasaulio
    prekės ženklai
  • Mokėti po
    pristatymo
  • kokybės ir grąžinimo
    garantija
  • 15 metų
    Lietuvoje
Atstatyti filtrai
Spalva

Dydis
EU

Firminės

kaina (€)
rūšiuoti

Pirkimo Vadovus Svarmenimis

Svarmenimis dažnai yra sportas, Kultūrizmas. Bet tai turėtų būti pabaiga, nes Mokymo praktinių Svoriai visų galimų tikslinių grupių patraukli. Tai dėl to, kad teigiamas poveikis nuolatinį Darbą-out visą kūną. Nuo svarmenimis, nemokamai Svorius, kūnas yra nuolat juda, išlaikyti pusiausvyrą ir išlikti stabili. Tai taip pat leidžia mažas, žemoms ir nėra matomi raumenys. Tai yra už sveiką laikyseną ir ilgalaikę sėkmę svoris mokymas yra labai svarbus. Taigi, svorio sportininkų ir ambicingas sportininkas tikslinę svorio mokymas tam tikrų raumenų grupių, o daugelis sportininkų praktiškai Svoriai už išsamią viso kūno treniruotės. Reabilitacijos šviesos modelius naudoti.

 

Hanteliai: universalus mokymo pagalba namuose

Populiariausių modelių yra svarmenimis. Įrengta svoris plokštės, "chrome", ketaus arba vinylummanteltem cemento ar betono, jie ateina tikslingai stiprinti Rankų, krūtinės ir pečių raumenys naudoti. Šios juostos klasikinis hanteliai yra vidutiniškai 35 cm ilgio ir apie skersmuo 30 mm. Klasikinis hantelio su savo Svarelių išdėstymus ir jūsų asmeninis fitneso lygį koreguoti.

Labai Tendencijos taip pat yra vadinamųjų Fitnesshanteln, kuris yra būdingas lengvas balzamas. Jie dažnai naudojami kaip elastomero Fitnessvariante siūlo, kuris Atlieka sudėtinė dalis, negali būti pakeisti. Bet jūs, žinoma, gali turėti štanga su reguliuojamu Svorius naudoti. Privalumas: Fitnesshanteln idealiai tinka dinaminių Pratimų, tokių kaip Aerobikos veiksmus ar Pratimų su Stepboard atlikti. Tai sustiprina poveikį kiekvieno Pratimo ir prisidėti prie visapusiško, viso kūno treniruotės. Taip pat, kai Bėgiojimas Fitnesshanteln, pavyzdžiui, kaip Priedas. Ten jūs su skirtingų Svorių, dažnai kaip Nustatyti. Bendra yra 1 kg, 2 kg ir 5 kg.

A, o Alternatyvūs Vibrationshanteln . Baterija yra hantelio rinkinys, vibracijos, ir taip Ausgleicheffekt į giliuosius raumenis sustiprinti. Vibracijos lygis, priklausomai nuo modelio koregavimo. Papildomi Svoriai taip pat yra. Įkrovimo procesas vibracijos hantelio "Powermaxx" pavyzdžiui, mano, pasak gamintojo tris keturias valandas; mokestis yra Mokymo iki dviejų valandų yra įmanoma.

Patirtis Bumas šiek tiek laiko, vadinamasis Kettlebells, šioje šalyje, kaip Kugelhanteln ar Rundgewichte žinomas. Tai yra raundo Svorius su rankena, yra laikomas ir valdomas. Pratimai su Kettlebells dažnai naudojami kuriant sprogstamoji jėga, nes turite tvirtą Sūpynės svorio reikia. Tokios Pratybos turėtų būti bent jau pradžioje tik vadovaujant treneris ir su jau apmokyti Muskelkorsett būti atliekami. Taip pat Rundgewicht yra kaip Vibrationsvariante su uptime dvi tris valandas ir papildomus Svorius.

Modernus ir universalus Versija yra 3,6 kg sunkiųjų Boxerhantel "Greičio Ratas". Jums bus Keitikliai nuolat nuolat juda, todėl Ausgleichsarbeit giliai postural raumenis, be to, stimuliuojamas. Jums gali padėti sustiprinti ir stabilizuoti liemens, pilvo ir nugaros pratimai ant Kilimėlio, taip pat už kojos, Rankos ir Schulterübungen kabinoje turi būti.

 

Barbells: stiprumo mokymas Pažengusiems

Barbells yra apie 180 cm ilgio ir kaip chromas, ketaus arba Stahlmodelle galima. A Sternschraubverschluss fiksuoto pabaigoje juostos, įvairių didelio svorio plokštės. Į Mokymus su štanga yra Langhantelständer, įvairių dydžių, gali būti nustatyti. Kai Pakrovimo Dėklas yra leistina apkrova gebėjimus užtikrinti, kad tarp 150 ir 500 kg.

Pagal barbells, yra modelių su curl baras, su lenkta linija, kurią daro kai kurie sportininkai į geresnį sukibimą.

Išimtis pagal Langhantelmodellen atstovauja "Tribex Pro". Ji daro juda rotacijos rankena pakeisti Rankena Pratybų metu be Sustojimo ar užsiima aplink greičiau.

 

Patirtis ir mokymas, lygis yra labai svarbus

Ir moterys, ir vyrai, jūsų bendrą Sveikatingumo pagerės, skirta pažeidžiamumą į darbą ar savo įprastą viso kūno treniruotės norite jį padidinti, jūs tai galite daryti su svarmenimis padaryti. Svoriai nuo 0,5 iki 3 kg, tinka įvairių Stabilisationsübungen Motina, taip pat už Darbą-out. Dėl jų mažesnio dydžio ir malonus plastiko yra pageidaujama Fitnesshanteln naudojamas.

Intensyvaus Mokymo su Trumpa arba ilga štanga yra tik svorio mokymo patyrusių sportininkų. Sportininkai ir sportininkai, kurie jau yra gerai apmokyti ir su štanga mokymo norite pradėti, atlikite geriausias treneris. Tai užtikrina tinkamą vykdymą, pasportuoti su svarmenimis yra labai svarbus. Taip, klaidų buvo galima išvengti, Perkrovos gali sukelti.

 

Mokymo patarimai pradedantiesiems ir sportininkai

Beveik bet kokio sporto, Mokymo, yra veiksmingesnės, kuo įvairesnė ji yra. Dirbti iš skirtingų raumenų grupių ir jūs gaunate ne tik savo mėgstamiausias pratimas. Treniruotės ten yra pratimai, kurioje tik vienas Pratimas dauguma visi raumenys yra teigiama, ir atskirai pratimai, kurioje konkretus raumenų grupės dėmesio. Išlaikyti Pusiausvyrą tarp šių dviejų variantų, ir atkreipti dėmesį į tinkamai vykdyti visus Pratimus, kad jūsų tikslai ne tik sveikų būdų, kaip pasiekti, bet taip pat išlaikyti. Kai Pratimai yra visada ramus kvėpavimas. Iškvėpti per įtampą išjungti ir per atsipalaidavimą. Tiems, kurie plieno korpusas gauti ir todėl tik pavienės kūno dalys, sustiprinti, rekomenduojama pakeisti taip pat imtis į širdį. Vienpusė atspalvių Kūno ne tik atrodo nenatūraliai, bet taip pat gali sukelti raumenų trumpinimas su nemalonių pasekmių.

Pratimai su svarmenimis tinka plačią tikslinę grupę. Atsiskaityti yra labai nežymius, net jau gerai žinomas stiprinimo pratimai, integruoti. Bendraujant su svarmenimis, todėl jie turi dažnai nėra visiškai nauja, kurias reikia išmokti. Kitokia situacija yra, kai Mokymas su sunkiojo svorio ir štanga, tik pagal ekspertų rekomendacijas mokytojų turėtų būti pradėtas.

 

Pratimai su svarmenimis

Bicepsas Garbanos yra puiki į bicepsus, kad priekinė žasto raumenis treniruoti. Nustatyti vertikaliai kiekviena Ranka turintis hanteliais. Į Arminnenseiten taško į priekį, žastą, yra prie kūno. Pagal Lenkimas rankos su svarmenimis iki pečių led, ir tada vėl sumažino. Ginklų nėra visiškai ištemptas, tačiau vis dar šiek tiek išlenktas.

Kad Drugelis gali būti Nuolatinis ir atloštu paleisti ir yra naudojamas įtempkite krūtinės raumenis. Norėdami tai padaryti, ginklų plitimo, ir ištiesė priešais kūną kartu - ir vėl auseinandergeführt. Valstybės norėdami tai padaryti, eikite lengva ant kelio, priveržkite skrandžio ir atgal ir traukti menčių atgal linkę būti kartu. Ant Tatamio paliečia visą atgal trinkelėmis ir pečių trinkelės, rodyti vieni kitiems.

Norite formuoti savo Sėdmenis? Tada naudokite Fitnesshanteln. Tai gali būti kelio atgal pigesniu ir todėl, pavyzdžiui, kojos kyla į kelio ir rankas. Už tai, kad jie tikisi ant rankų ir kelių. Nugaros ir kaklo formos, tiesios linijos, vaizdas yra link bazės, menčių linkę parodyti viena kitai, ir pilvas yra parengtas. Terminalų sijos kelio atgal ir pakelkite koją atgal viršuje, kad vienintelis koja į lubas. Skaidrių koją, šiek tiek toliau link viršutinės ir apatinės kojų atgal šiek tiek.

 

Pratimai su štanga

Vienas iš labiausiai žinomų Langhantelübungen - štangos. Tai kelia Sportininkas ant suolelio pagal ant stovo gulėti štanga. Jis griebia lazdele, kuri apima nugaros ir pilvo, traukiant menčių atgal kartu ir vadovus lazdele pirmiausia prieš jo krūtinės. Tada jis musters iki svorį į viršų, be ginklų visiškai durchzustrecken.

Į kryžiaus rankena yra štanga priekyje sportininkai ant grindų. Sportininkas yra ne apie hüftbreiter pozicija kojos kelio, ir apima polių su viena Ranka ir su kita Ranka į Puolimą. Dabar jis išsitraukia svoris ateiti šalia jo, tada pakelti, kol rankas ir kojas ištempus. Ramus kvėpavimas, kontroliuojama įtampa pilvo ir apatinės nugaros raumenys, taip pat stačią, viršutinė nugaros su šios Pratybos yra labai svarbus.

Į pritūpęs su štanga dėl vadinamosios trapecijos ar Kapuzenmuskel tarp peties ir kaklo ir saugoma rankas vyks. Stovas su kojomis daugiau nei hip-plotis be ir taško į priekį. Kelio pradžioje yra šiek tiek išlenktas. O pilvas ir visa atgal yra įtempta, sportininkų kelio, ir jis, sėdmenų, galinis ir verčia liemens šiek tiek palenkti į priekį. Svoris kūnas yra linkę būti ant kulnų. Nugaros yra saugomi visą laiką, o tiesiog kelio tiesiog virš patarimai jūsų pirštai, o net už ji turėtų būti. Su pritūpęs, ypač šlaunų ir kojų, sėdmenų, taip pat viršutinės ir apatinės nugaros sustiprinti.

 

Ką prietaisai gali hantelio Įranga plėstis?

Geras kiekio, svorio mokymo, kartu galima diferencijuoti Stretchingprogramm raumenų disbalanso pusiausvyrą. Tempimo pratimus atliekate geriausias dėl Sportmatte.

Galimybes Langhanteltrainings išplėsti su atitinkamu suolo. Tai yra, net kai kurios iš salės, su kuriomis jos vienodos visos sporto salę namuose.

Pakaitomis su ištvermės sporto šakų, tokių kaip Bėgimas, Plaukimas ar važiavimas Dviračiu padeda reguliarios treniruotės su svoriais Bendrojo Sveikatingumo ir stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą. Vietoj ištvermės sportas taip pat gali būti ištvermės programa, ant stacionarių dviračių, kierat arba namuose arba Crosstrainer būti užpildyti. Šios mokymo priemonės privalumas-tai, kad jie yra optimalus vidaus Mokymas gali būti integruota. Labai veiksmingas Darbas-iš pasieks jus, taip pat savo keturių sienų, su batutas arba praleidžiant virvę.

 

Išvada: mažus Svorius su didelio poveikio