Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: scheme in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215Notice: Undefined index: host in /home/web/modaline.lt/public_html/catalog/controller/common/seo_url.php on line 215 Pilvas, kojos ir sėdmenys
  • Originalūs
    prekes iš Europos
  • Pasaulio
    prekės ženklai
  • Mokėti po
    pristatymo
  • kokybės ir grąžinimo
    garantija
  • 15 metų
    Lietuvoje
Atstatyti filtrai
Spalva

Dydis
EU

Firminės

kaina (€)
rūšiuoti

Pilvo, Kojos Ir Užpakalis

 

Dažnai ieškoma markių nuo produktų asortimentą, pilvo-kojų apačios-fitneso įranga:

 

Plaktukas Pilvo-Kojų Apačios-Fitneso Įranga

 

Kettler Pilvo Pusės Šlaunų-Užpakalis Fitneso Įranga

 

Zumba Fitness Abs, Bandeles, Ir Kojų-Fitneso Įranga

Pilvo kojos-apačios-fitneso įranga: veiksminga Mokymo su Muskelkatergarantie!

Vienodo skrandžio, gerai suformuota šlaunų ir patraukli Po: Su tinkamą Mokymą galima, kad jūsų svajonė netrukus taps realybe. Specialių Pratimų derinys, sąmoningas, sveiką mitybą, užtikrinti, kad jūsų kūnas ne norimas vietas gražus ir įtemptas. Specialiai sukurta pilvo-kojų apačios-sporto įranga padės jums pasiekti savo tikslus, greitai ir efektyviai pasiekti, nes jie prisideda prie jūsų Darbo-ne tik universalus, bet ir intensyviau. Mes turime kai kurių iš svarbiausių prietaisų jums imtis arčiau pažvelgti ir atskleisti jums, kaip jūs naudojate savo pilvo, kojos ir Užpakalis Pratimai specialios Serijos.

 

Pilvas, kojos ir Užpakalis naudotis įranga, skirta jūsų Namų Darbą-out

Neginčijamas galite daug belly-legs-and-Butt-Exercises tik su savo kūno masės Sportmatte paleisti. Tačiau patirtis parodė, kad tokie mokymai apie trukmė mažai motyvuoti. Techniškai Brandus ir gerai išbandyta įrenginiai palaiko ne tik savo judesius, bet taip pat riebalų sankaupos greičiau tirpsta. Be to, siekiant sustiprinti techniniai padėjėjo mokymo stimulas raumenų vadinamųjų probleminių sričių, yra milžiniški. Be to, siekiant užkirsti kelią labiausiai pilvo-kojų apačios-Übungsgeräte dėl savo konstrukcijos, klaidingą Mokymą ir padidinti Įdomus faktas. Kai kurie prietaisai atverti visiškai naujas mokymo galimybes. Čia yra keletas pavyzdžių:

 

Bauchbänke

Sportininkas guli ant nugaros ant nuožulnios lova paviršiaus, taip, kad liemens yra pakreiptas žemyn; kojų yra contraption. Ši Padėtis sumažina naudoti Hüftbeugermuskulatur, todėl, kad tradicinės pilvo pratimus, tokius kaip " Sit-ups, arba Atsilenkimai daug kartų didesnė. Palyginti su Pratybos normalus Trainingsmatte būti pilvo raumenys daug daugiau streso. Panašių rezultatų per trumpesnį laiką ir su mažiau pakartojimų pasiekti.

Bauchbänke yra įvairių dizaino. Reguliuojamo paviršiaus, ypač didelio sportininkų pranašumą, arba jei prietaisas iš kelių skirtingų žmonių. Kai kurie modeliai yra sukurti taip, kad paviršiaus naudojant rankena iš kelių stadijų. Bankai su dar daugiau galimybių ir/ar įvairių priedų, kad Mokymo ir kitų raumenų grupių, pvz., kojos, Rankos ar krūtinės raumenis. Bauchbänke taikyti pagal pilvo, kojos ir Užpakalis naudotis įranga, kaip tikra desmitcīņnieks. Jie yra visų grupių ir visos fitneso lygis yra tinkamas.

 

Stepboards su Vamzdžių

Tai yra Fitness classic su optimizuotas ypatybės. Mažas Stepboards su integruota gumos juostos yra erdvės taupymo, lengvas ir universalus. Pilvo, kojų, Sėdmenų, rankų, nugaros, beveik visos raumenų grupės, galite naudoti šį patogi fitneso įranga naudotis. Puikiai tinka rankų, Sėdmenų ir šlaunų yra pritūpimai visų galimų variantų. Taip pat daug Hantelübungen su treniruoklis lengvai atlikti.

 

Bodentrainer

Labai lengva ir greitai nustatyti ir ašara žemyn-vadinamosios Rollbügel, dažnai Maitinimo-Voleliu arba Ab " vadinamas Treneris. Jų u-formos dizaino palaiko Aufrollbewegung kūno. Įvairių kūno pozicijas užima skirtingą raumenis treniruoti. Į Bewegungsintensität yra įsikūręs viduryje srityje. Todėl, kad šie įrenginiai padeda išvengti klaidų, jie yra idealus pradedantiesiems. Dauguma modelių yra įrengta ergonomiškai formos kempinėlės kaklo, todėl jūs įtampą šioje jautrioje srityje, kūnas aktyviai užkirsti kelią. Aukštos kokybės Bodentrainer taip pat turi built-in Mini-Kompiuteris, pavyzdžiui, mokymo laikas ir skaičius užbaigti mokymo kursų skaičius arba įvertinti sudegintas kalorijas. Sportininkų, kurie Rollbügel bandė, žino: nackenfreundlichen, ergonomiškas treneris karščiui iki pilvo raumenys, efektyviai, be nugaros įtampą ar net nugaros skausmas, provokuoti.

 

Rollräder

Šiek tiek panašus į Mokymus su šia – aukštyn ir Žemyn, Ritininiai minėta prietaiso klasikinis pushups. Sportininkas yra įsikūręs atsiklaupus ir verčia rato, į kairę ir į dešinę pusę, atitinkamai, ir rankena, tvirtinamas prie priekinio jo kūno priekyje ir atgal. Atstumas taip pat padidina atsparumą ir todėl mokymo stimulas į raumenis. Rollräder pasiūlyti judėjimo, nr. mechaninė paramos. Todėl jie tinka labiau tinka asmenims, neturintiems galiojančių nugaros problemų. Išimtis yra taip vadinami Premium-Roller, kuris norimą intensyvumą galima reguliuoti. Ab-Roller yra įvairių versijų, vieną ar du ratus.

 

Kūno Shaper – Bauchtrainerstationen

Šis kompleksas, dar paprasta naudoti, fitneso įranga, norėdami prisijungti, glass toning, raumenų Darbą-out su ištvermės treniruotė. Dėl specialios konstrukcijos, kurios jūsų kūnas naudoja visas pagrindines raumenų grupes (kojų, pilvo, sėdmenų, rankų ir krūtinės), tuo pačiu metu, traukinys, Mokymas yra labai veiksminga. Įvairių kūno vietų, taip pat pakaitomis įtampos ir atsipalaidavimo stiprinti mokymo poveikį. Kartu su kohlehydratarmen, baltymų praturtintos dietos, yra pilvo per kelias savaites, ji yra stora ir vienodo dydžio, Užpakalis yra traškus ir liemens stiprus. Kūnas Shaper pradedantiesiems yra puikiai tinka, nes sudėtingas, Mechanika judėjimas yra optimaliai palaiko. Išplėstinė gali Bauchstationen tikrai dirbti. Įvairių reguliuojamas pokrypio leidžia reguliuoti intensyvumą, kad sudėtingumo lygį mokymams reguliuoti ir taip pat padidinti. Struktūra šių įrenginių yra paprasta ir dauguma modelių, panašus į Lyginimo lentos, kad užlenkite į viršų, leidžia jums gauti už spinta arba įdėti juos po lova, skaidrių.

 

Kilpos Treneris

Diržas mokymas yra vis daugiau ir daugiau populiarus ir buvo į kambarį, ir privatiems sporto salėse atvyko. Padermė ir išvengti traumų, reikėtų pradedantiesiems visus Pratimus prieš pradedant mokymo patyręs Treneris. Išplėstinė šis prietaisas yra visiškai jūsų sąskaita, nes veiksmingumas yra milžiniškas. Visus Pratimus reikia aukšto lygio kūno Įtampą. Per Lab, kūnas yra nuolat balansuojantis judesius atlikti, kokie mokymo efektas bus dar labiau padidina. Kilpos Treneris su skriemulys yra pagrindinis viso kūno treniruotės. Jų didelis privalumas yra paprastas būdas saugojimo. Treneris nedidelį maišelį ir jį pasiimti visur, kur jums eiti.

 

Svarbūs patarimai, kaip veiksmingą pilvo, kojos ir Užpakalis treniruotės

- Geriausi rezultatai, jei jūs reguliariai mankštintis. Fitneso ekspertų rekomenduojame du-tris kartus per savaitę, apie 20-30 minučių.

- Pradėti savo pilvo, kojos ir apačioje-Lab su trumpu sušilti, vadinamojo apšilimo. Greitai On-the-spot-Eiti ar pritūpimai su Armkreisen stimuliuoja kraujo apytaką ir paruošti savo raumenis artėjančių darbo krūvį. Rizika, kad krūvio metu, viršvalandinį darbą, arba net skauda, ji sumažina.

- Atlikti visus Pratimus su teisinga laikysena. Pradedantiesiems pradėti gauti geriausius patarimus iš patyrusių treneris. Pakartokite aukščiau Pratimai ir leiskite jus pataisyti. Video padės jums Išmokti teisinga Seka. Daugelis gamintojų naudotis įranga, įdėti savo prietaisus-gylis, lengva suprasti, naudojimosi instrukcijos. Verta studijuoti ir visus patarimus įsiklausyti. Jei esate namuose, praktikuojančių vieni, ir jūs netgi galite turėti didelį veidrodį padėti teisinga laikysena, o Lab saugoti akis.

- Kai Mokymas, ant jūsų Kūno. Įtempti raumenys gali pilvo kojos ir Užpakalis-Pratybos intensyvesnės. Sugriežtinti savo dubens, traukti bambos vidų ir iškvėpti Pratybų metu tolygiai ir sąmoningai. Kaip nykščio taisykle: su pastangas, gelbėjimosi ratai, atsipalaidavimo įkvėpti dar kartą.

- Laikyti Pratimų vertikalioje pozicijoje. Traukti menčių šiek tiek žemyn, nugaros, pakelti savo krūtinkaulio ir tegul jūsų pečiai grakščiai mažėja. Traukite savo stuburo aukštyn, atviras protas per viršų galvą per išplėsti.

- Pradėti su geriausiais du Übungsdurchgängen ir su gamintojo ar Treneris rekomenduojama kartojimų skaičius. Kai ši mokymo programa yra lengvai susidoroti su, jūs galite padidinti skaičių, ar jums pakabinti ištrauka hintenan.

- Tiesiog, kaip svarbu, kaip apšilimo yra sąmoningas, Atvėsti žemyn, su tikslinėmis tempimo visas Mokymo pabrėžė, raumenų grupėms. Taip pat čia rekomenduojama pirmiausia turi treneris po praktikos užsiėmimai, užduoti klausimus ir visus judesius, tiksliai. Jei jums atrodo per brangu, naršyti internete, Vaizdo įrašų su instrukcijomis.

 

Išvada

Jums yra motyvuoti ir nori iš karto pradėti Mokymo? Norėdami, kad jūsų sprendimas puikus, pritaikytą jūsų poreikiams pilvo, kojos ir Užpakalis naudotis mašina yra lengviauatsakyti į geriausiai į šiuos klausimus:

- Kiek vietos turiu savo bute? Turėtų mano fitneso įranga matomas ir, todėl, taip pat prašmatnus, arba, jei jie po naudojimo už spintos ar po lova išnykti?

- Kaip man svarbu kokybė ir todėl saugos ir gyvenimas mano Konsolę? Turi būti mano mėgstamiausia per atitinkamą GS arba/ir TÜV patvirtinimo antspaudu?

- Man labiau patinka klasikinis ar aš noriu būti madinga prietaiso jos kokybės mane reklama ar draugų buvo įsitikinęs? Gali taip pat dviejų ar trijų Fitnessutensilien prasmės?

- Turėtų savo pilvo, kojos ir Užpakalis naudotis įranga, kartu su manimi, turi būti mobilus? Ji turi būti bagažas netelpa ar aš mokyti namuose?

- Aš noriu, aš turėjau Darbą-out mašina, prioritetas konkreti raumenų grupė (pvz., pilvo raumenys yra apmokyti, ar norėčiau, kad mano pirkti būti kuo lankstesnės ir daug raumenys gali pasiekti?